Thursday, November 11

Specializacija? Sladko.


Eden mojih najljubših hobijev je peka sladkih zadevic. Nikoli mi ne uspejo preveč lepe, ampak dobre so pa dovolj. :) V največje veselje pa mi je, ko svoje sladke poskuse lahko delim z drugimi.V zadnjih dneh sem vse prevečkrat slišala, da moram na blogu objaviti več takih sladkih stvari.
No, pa začnimo.

POMARANČNI PIŠKOTI S ČOKOLADO

Ker sem si prejšnji teden privoščila dopust, se mi je zdelo pošteno, da se sošolkam že vnaprej oddolžim za zapiske, za katere bom "fehtala" naokoli. Piškotki so ponavadi fajn izbira, ker so majhni, ni jih treba basat v usta, ne rabiš krožnikov in vilic, itd itd ... Pa še super so poleg kave / čaja. :)

Recept sem staknila v eni knjigici, ki vsebuje cel kup klasičnih domačih receptov, vendar ga ne izdam, ker pravica sladkega razvajanja sošolk pripada samo meni. ;)

S pomarančami super grejo mandlji, zato navadni moki dodamo še malo zmletih mandljev. Grobo mletih. Fajn je, da vidiš kaj ješ. :) Pomarančni okus seveda dosežemo s pomarančo. D'ooh ... Pomarančni sok + lupinica. Seveda so najboljše BIO pomaranče, ves tisti strup pač ni najbolj zdrav. :)



Največje veselje pri vsem skupaj pride na vrsto, ko je treba piškotke enega po enega pomočiti v raztopljeno čokolado. Mmmmm! Najrajši bi kar pojedla vse skupaj. Še sreča, da se kdaj pa kdaj kakšen zlomi, kar je zame dovolj dober izgovor. ;)

Pri tem sem imela malo treme, saj sem čokolado prvič topila v (naši *NOVI*) mikrovalovki.


Vse skupaj pa je na koncu izgledalo nekako takole:


Oziroma čisto na koncu nekako takole:
Pozor, zelena škatla! :)


Bodite pridni, pa dobite še kaj. ;)

Poppy ;)
Enhanced by Zemanta